برندها و شرکای تجاری
کارنامه درخشان هلدینگ بزرگ گلدیران، در زمینه همکاری با برندهای مطرح جهان، نشان از اعتبار و کیفیت تعاملات در سطح بینالمللی و داخلی دارد. همکاری انحصاری با برندهای برتر جهانی مانند الجی و موفقیت برند ایرانی جیپلاس، از جمله افتخارات گلدیران تا بهامروز بوده است.
مهمترین شرکای تجاری گلدیران
نکسار، برند جدید گروه گلدیران است که با ارائه تلویزیون به عنوان اولین محصول خود، قدم در مسیر توسعه و بهبود سبک زندگی خانوادههای ایرانی گذاشته است. آنچه در نکسار ارزش تلقی میشود "کیفیت" و "ضمانت" در کنار یکدیگر است. از این رو توسعه سبد محصولی با هدف تامین نیازهای مشتریان و ارائه یک تجربه خرید مطمئن جزء ماموریتهای اصلی نکسار به شمار میآید.
جیپلاس آرزوی دیرینه گلدیران در بحث تولیدات داخلی و ایجاد یک برند ملی ارزشمند است. جیپلاس ارزش را کیفیت مطابق با نیاز مصرفکنندگان تعریف میکند. در حقیقت گلدیران پس از سالها تلاش در سطح بینالمللی برآن شد تا تجربه این سالها را در جهت بهبود این صنعت و بهرهمندی از امکانات داخلی بار دیگر بنا سازد.
درحالحاضر جیپلاس، بازار ایران را به عنوان شروع فعالیتهای خود در نظر گرفته و سعی دارد تا در آیندهای نزدیک، کشورهای دیگر را نیز پوشش دهد. این برند ایرانی با ارائه سبد متنوعی از محصولات سعی در پوشش بخشهای جدیدی از بازار دارد. جیپلاس به عنوان ماحصل دانش و تجربه 30 ساله گلدیران، سعی دارد تا علاوه بر تضمین کیفیت محصول، با ارائه خدمات پس از فروش منحصر بفرد و ایجاد تجربهای متمایز در خرید، ارزشی فراتر از یک محصول ایرانی برای مخاطبان ارائه کند.
گلدیران، همواره به دنبال انتخاب بهترین شرکای تجاری بوده است. از این رو از همان ابتدای تاسیس شرکت، نمایندگی انحصاری برند الجی را در ایران برعهده گرفته است. الجی با گذشت بیش از ۷۰ سال از تولدش در شرایط کنونی ۷۱ کمپانی زیرمجموعه دارد که از این بین تنها ۱۶ مورد در بخش محصولات الکترونیکی فعالیت میکنند. مرکز مدیریت این هلدینگ بزرگ در برجهای دوقلوی الجی موسوم به TwinTowers در شهر سئول واقع شده است.
الجی به عنوان یکی از پنج شرکت برتر دنیا در حوزه خدمات پس از فروش بر روی کیفیت توام با نوآوری تاکید دارد و همواره فنآوریهای جدید را وارد زندگی روزمره مردم دنیا کرده است. همکاری با این برند بینالمللی، باعث شد تا گلدیران با رعایت استانداردهای جهانی در نحوه سرویسدهی به مصرفکنندگان، فرهنگ خدمات پس از فروش در ایران را به سطح جهانی ارتقا دهد.